בחירת מומחה להתקנת פרגולה וסוככים

איך תבחרו מומחה להתקנת פרגולות וסוככים?

10/02/2024
בחירת מומחה להתקנת פרגולה וסוככים

פרגולות וסוככים הם פריטים נחשקים מאוד בישראל, מדינה שבה ישנם ימי שמש רבים מאוד מדי שנה ושעות רבות שבהן עוצמת הקרינה חזקה במיוחד – כך שהחשיפה לה היא גם לא נעימה וגם מסוכנת. על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מפתרונות ההצללה היעילים והאסתטיים, חשוב לבחור בחוכמה את החברה או את אנשי המקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה.

ציוד מקצועי איכותי

הבסיס להתקנה מקצועית ויעילה של פרגולה או סוכך הוא באופן טבעי הציוד שבעזרתו מבוצעת העבודה. מומחים לפרגולות ולסוככים יגיעו אליכם עם כלי העבודה האיכותיים ביותר שיש, כשדוגמה מצוינת לכך היא סט כלי עבודה מקיטה – ארגז כלים שבתוכו כל מה שצריך לביצוע פרויקט מורכב מטבעו כמו התקנת פרגולה או הרכבת סוכך.

לקוחות מרוצים

אינדיקציה נוספת לאיכות המומחה, בנוסף לשימוש שהוא עושה בציוד איכותי דוגמת סט כלי עבודה מקיטה, היא המלצות של לקוחות קודמים. לקוח מרוצה הוא העדות הטובה ביותר שיש להתקנה שבוצעה ביעילות, במהירות, ללא עיגולי פינות או קיצורי דרך, לעבודה נקייה ולמקסימום נחת ותועלת מהפרגולה או הסוכך באופן כללי. בהתאם מומלץ לבקש מכל אנשי המקצוע והחברות שאתם שוקלים לשכור את שירותיהם לספק לכם לפחות 2-3 המלצות של לקוחות קודמים, ובמידת האפשר גם את הפרטים שלהם כדי שתוכלו לוודא שמדובר בהמלצות אותנטיות שניתנות מכל הלב.

שירות לקוחות קשוב ומקצועי

כדי לדעת בוודאות שלפרגולה או לסוכך שאתם רוצים להתקין אצלכם בבית או בגינה יש “אבא”, ולא רק שיש אבא אלא שהוא יעשה כל מה שצריך כדי שאתם תיהנו מהפרגולה האיכותית ביותר או מהסוכך שהכי מתאים לצרכים הספציפיים שלכם, כדאי לבחון את רמת שירות הלקוחות. לחברה גדולה יש באופן טבעי יתרון על פני איש מקצוע שעובד לבדו, אולם גם אנשי מקצוע עצמאיים יכולים להיעזר באמצעים טכנולוגיים שונים כדי לספק שירות לקוחות איכותי. בכל מקרה רצוי לבדוק מהן הדרכים השונות שבהן אפשר ליצור קשר עם החברה או איש המקצוע, מהי מהירות התגובה, עד כמה המענה מפורט ומקצועי וכו’.
בחירת מומחה להתקנת פרגולה וסוככים
בחירת מומחה להתקנת פרגולה וסוככים
בחירת מומחה להתקנת פרגולה וסוככים

ידע רחב היקף

שוק הפרגולות והסוככים, ובעצם כל פתרונות ההצללה באשר הם, השתכלל משמעותית בשנים האחרונות. מנעד האפשרויות הרחב מאוד מבטיח לכל מי שרוצה להוסיף פרגולה לחצר הבית או להתקין סוכך בבית או בעסק מוצר שמתאים בדיוק לצרכים הספציפיים שלו כמו גם להעדפות האסתטיות שלו. מצד שני העובדה שיש כל כך הרבה אפשרויות מחייבת בחירה מושכלת – למומחה אמיתי בתחום יש מן הסתם ידע מקצועי רחב היקף, וכן עדכני ביותר, ואתם יכולים להתרשם מהמקצועיות בשתי דרכים: שוטטות באתר האינטרנט של החברה או המתקין העצמאי, או פשוט לשאול את המומחה מספר שאלות (כשבאופן טבעי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שאמונים על שירות לקוחות איכותי ישמחו לענות על כל שאלה ולעזור לכם להגיע לפרגולה או לסוכך האופטימליים עבורכם).

מחיר

כמו כמעט בכל בחירה שאנחנו עושים בחיים, ובוודאי כשאנחנו רוכשים מוצר או שירות מסוים, גם הפן הכלכלי הוא שיקול כבד משקל. מצד שני חשוב לקחת בחשבון את העובדה שפרגולה או סוכך אינם מוצר שאנחנו קונים מדי יום, ולכן לא כדאי לבצע בחירה שאולי חוסכת לנו סכום כסף מסוים כיום אבל לא מספקת לנו נחת מקסימלית לאורך שנים רבות. בנוסף כדאי לזכור שמומחה אמיתי עשוי לגבות סכום כסף גבוה מעט יותר ביחס לאנשי מקצוע פחות מיומנים ומנוסים – שהרי למשל הצטיידות בכלי עבודה מקצועיים במיוחד דוגמת סט כלי עבודה מקיטה מחייבת אותו להשקיע משאבים רבים בעסק – אבל גם התמורה גבוהה יותר, משמעותית, ובסופו של דבר אתם זוכים ביחס עלות תועלת משתלם ביותר בזכות השיפור באיכות החיים הודות לפרגולה או לסוכך שהותקנו באופן מושלם.
צוות תוכן - סוככי השרון

שיתוף

מאמרים אחרונים

13/05/2024
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת מספקת פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי. סוככי השרון נותנים מענה לכל הבעיות הכרוכות בהכנת החדר הריסה, ריצוף , בניה , חשמל ועוד. סוככי השרון מתמחה בפתרון משולב לחדרי פאנלית בשילוב זכוכית ואלומיניום. תכנון העבודה מבוצע על פי צרכי הלקוח ורצונותיו.

הדמיה ממוחשבת

בביצוע עבודות גדולות ומורכבות סוככי השרון מעניקה ללקוחותיה שירות הדמיה ממוחשבת מקצועי. ההדמיה מעניקה לך את האפשרות להתאים באופן אופטימאלי את סגירת האלומיניום למראה המבנה ולהקטין עלויות שינוי שלאחר מעשה.

סגירת מרפסת היקפית

הסגירות, הצללת מרפסת זכוכית, סגירת מרפסת שמש וכו', מתחלקות לסגירה על ידי פנלית עם שילוב של חלונות מזכוכית או מסגרות אלומיניום שבתוכם זכוכית. קירות הפאנלית משולבים בחלונות קבועים או חלונות הזזה או חלונות נפתחים או חלונות בלגיים. הפאנלית צבועה בצבע לבן או קרם. אך ניתן לצבוע בכל צבע לפי דרישת הלקוח (לפי קטלוג הצבעים הבינלאומי RAL). את קירות הזכוכית ניתן לבצע בחלקים קבועים או חלקים נפתחים שעשויים מפרופיל קליל מסדרת 7000 או מסדרת 9000, או מחלון נפתח מפרופיל קליל מסדרת  4500. ניתן לשלב בחלון זה, וילון ונציאני פנימי ידני או חשמלי או בהפעלה באמצעות שלט. הרצפה עשויה דק עץ אורן או דק עץ איפאה או רצפת אריחים (רגילה).

גגות חדרי הפאנלית

גגות פאנלית עשויים משני לוחות אלומיניום צבועים משני הצדדים כשבינהם מצוי קלקר (חומר מבודד מחום ומקור). ניתן לקרות בעוביים שונים. בין 2 ועד 14 ס"מ עובי. הגגות חזקים וניתן לדרוך עליהם. ניתן להתקין חלונות אור קבועים אטומים בחלקים מהגג או בגג נפתח, כשעושים הצלללה למרפסת שמש. כדי למנוע רעש של טיפות הגשם הנופלות על סגירת מרפסת זכוכית ניתן לקרות את הפאנלית מלמעלה בחומר שמונע רעש -שינגלס. אולי יעניין אותכם לקרוא על פרגולות חשמליות ופרגולות נאספות.
צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
הצללה מתקדמת

הצללה מתקדמת

למה לבחור בהצללה מתקדמת?

  • כי מערכות ההצללה המתקדמות נהנות מאטימות מוחלטת מכל היקפיה בעזרת יריעות PVC.
  • כי את מערכת ההצללה המתקדמת אפשר לפתוח ולסגור כרצונכם, ולשלוט באופן ההצללה בחצר שלכם.
  • כי ההתקנה של מערכת הצללה מתקדמת פשוטה ומהירה, כמו גם תהליך האישור מול הרשויות.
  • כי את מערכות ההצללה המתקדמות תוכלו למצוא בכל מיני צורות וגדלים.
  • כי מערכת ההצללה המתקדמת תיתן לכם גם צל וגם את הלוק המושלם, בעזרת גימור איכותי ותאורת LED.

מערכות הצללה מתקדמות – כל מה שרציתם לדעת ועוד

מה זה מערכות הצללה קבועות (פרגולות) כולם כבר יודעים ומכירים. פתרון ההצללה הקבוע העשוי לרוב מעץ או דמוי עץ, הפך נפוץ מאוד בחצרות הבתים, במרפסות ובבתי עסק ברחבי ישראל בעשורים האחרונים, והוא כמעט חלק בלתי נפרד מהנוף. אבל מוכרחים להודות – פרגולות מהסוג הזה הן פתרון הצללה של הדור הקודם. היום אתם יכולים ליהנות מהעולם החדש, המתקדם והמעוצב של מערכות הצללה מתקדמות. מערכות ההצללה המתקדמות מתאימות לכולם, בין אם עבור לקוחות בעלי בתים פרטיים, דירות גן, דירות גג או מרפסות, ובין אם עבור בעלי עסקים הזקוקים לפתרונות הצללה לבית העסק. מהן אותן מערכות אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
רשת צל למרפסת ולגינה

רשת צל למרפסת ולגינה

לשבת בחוץ ולהיות מוגנים מהשמש - אפשרות כיסוי עבור משטחים נרחבים

רשת צל למרפסת ולגינה - פינת החמד שתמיד חלמתם עליה

בבוקר יום שמשי אתם פוקחים את העיניים ומסתכלים אל מחוץ לחלון; בחוץ שמיים תכולים ואוויר צלול. ההזדמנות המושלמת לצאת ולשתות משהו חם בגינה או במרפסת שלכם, ליהנות מהיום היפה. עם זאת, השמש הקופחת לא מאפשרת לכם לשהות בחוץ ואתם נאלצים לשוב פנימה אל הבית. נשמע מוכר?

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך