סוכך קבוע מעוצב

סוככים קבועים מעוצבים מעניקים שילוב מנצח של עמידות ומראה עיצובי

סוכך קבוע של סוככי השרון

סוככי השרון מתמחה בייצור סוככים עפ"י מידה. לרשותנו מסגריה גדולה, מקצועית ומתקדמת המאפשרת לנו לייצר את הסוככים בהתאמה אישית, עפ"י טעמו האישי של הלקוח בבחירת סוג הקירוי וגוון הסוכך.

סוככים קבועים מעוצבים מעניקים שילוב מנצח בין היכולות הטכניות של סוככים קבועים שהן עמידות בכל מזג אוויר והגנה מפני שמש וגשם ובין מראה עיצובי שמעניק לבית קווים מעוגלים ותחושה של זרימה. למעשה, ניתן לבצע סוככים קבועים מעוצבים כמעט בכל צורה כל עוד משאירים שיפוע מספק למים להתנקז לקדמת הסוכך. סוככים קבועים מעוצבים מאוד נפוצים לכניסות לבתים ולעסקים. הבדים של הסוככים הקבועים עשויים מבד PVC עמיד במיוחד שמחזיק לאורך שנים. ניתן לשטוף את הבדים של הסוככים הקבועים המעוצבים בקלות על מנת לשמור על חזית הבית נקייה ומהודרת.

צוות תוכן - סוככי השרון
מהם סוככים קבועים?

סוככים קבועים הם ממש חלק מהבית. בניגוד לסוככים הקלים, הסוככים הקבועים אינם נפתחים ונסגרים. זוהי קונסטרוקציה קבועה שמטרתה להגן על האזור המבוקש מגשם ושמש. העיצובים הייחודיים והמגוונים נותנים ללקוחות חופש רב בבחירה ובעיצוב, כך שהסוכך הקבוע ישתלב בצורה הטובה ביותר בעיצוב הבית ובמראה המבוקש הכללי. סוככים קבועים משמשים להגנה לאורך כל השנה, כנגד כל מזג אוויר, וניתן למצוא אותם משמשים למטרות רבות כדוגמת הגנה על חלונות, מרפסות, חניות, חדרי אחסון, חדרי כביסה, כניסות לבתים, מעברים ולמעשה כל אזור הצמוד לבית. סוככים קבועים משמשים גם בעסקים רבים.

גמישות עיצובית

בתור חלק קבוע הנוסף למבנה יש חשיבות עצומה, כמובן, לעיצוב ולצורה של הסוכך הקבוע. לכן, סוככי השרון מציעים לכם מגוון עצום של אפשרויות לעיצוב הסוכך הקבוע. החל מסוככים ישרים ופשוטים, ועד בעלי קווים מעוגלים, גליים, קשתות, וכמעט כל צורה רלוונטית אחרת בהתאם לצרכים הייחודיים של הלקוחות. המגבלה היחידה – על צורת הסוכך לאפשר ניקוז מים יעיל לעת חורף. בנוסף, גם מגוון החומרים מהם ניתן לייצר את הסוככים הקבועים נרחב ומעניק אפשרויות. כך אפשר למצוא, לדוגמא, סוככים בעלי שלד ברזל מגולוון וכיסוי בד (דראלון או PVC, קשיח או גמיש), ובמקביל גם סוככים בהם משולבים חומרים כמו פלגל, סנפל במבוק ועוד. בסופו של דבר, תוכלו בוודאות למצוא את הסוכך העשוי בצורה ובאופן המתאים לכם.

בכל מקום שתרצו

אם כן, סוככים קבועים יכולים לשמש גם בעלי עסקים וגם בעלי בתים פרטיים המעוניינים באזורים המוגנים משמש ומגשם לאורך כל השנה, ובעיצוב המותאם במיוחד למתחם המקורה. אם זו חניה או מרפסת, חצר או רחבת כניסה, סוכך קבוע יהיה שם בשבילכם בכל מזג אוויר. עם זאת, יש לציין שבניגוד לסוככים קלים, סוככים קבועים דורשים אישורי בנייה מהרשויות, דבר שיש לקחת בחשבון.

שאלה תשובה
מה מומלץ לעשות לצורך תחזוקת הסוכך והאם סוככים שונים דורשים תחזוקה שונה? על מנת לתחזק סוכך זרועות כראוי, אנו ממליצים על שימון הזרועות וניקוי שלד הסוכך מידי שנה. כמו כן, על מנת לשמור על בד הסוכך, יש לגלול אותו כשהוא יבש לגמרי על מנת למנוע הצטברות עובש בבד. סוככים קבועים אינם דורשים תחזוקה מיוחדת למעט ניקוי כללי מאבק ולכלוך בעזרת מים וסבון (אם ניתן ויש גישה)
מוצרים דומים
סוכך מעוצב
מרקיזות
בנט