פרגולת SKYROOF

subtile

06/10/2023
פרגולת SKYROOF

אטימה מוחלטת מפני מים > ספיגת רעשים > אפשרות למראה עץ טבעי.

פרגולת SKYROOF, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת הפרגולות והסוככים שהתקיימה בגרמניה 2015, היא הבשורה החדשה והמתקדמת ביותר בתחום הפרגולות מאלומיניום. פרגולת BIOCLIMATIC של חברת 'סוככי השרון', הינה ייחודית בשלביה המתכווננים המאפשרים שליטה בזווית הסרגלים ובמידת כניסת האור, האוויר והצל הרצויים. ניתן להפעיל את פרגולת SKYROOF על ידי מנוע חשמלי או בהפעלה ידנית. גם פרגולה זו כלולה ברפורמה החדשה, שנועדה להקל על תהליך קבלת ההיתר לבנייה של פרגולות.

5 סיבות לבחור בפרגולת SKYROOF של סוככי השרון:

1. בידוד אקוסטי: שלבי הפרגולה מיוחדים במינם. כנף האלומיניום כפולה עם רווח של 5 ס"מ ובין שלבי הכנף נדחס חומר בידוד ייחודי הנקרא "פוליאוריטן מוקצף", המגן מבחינה אקוסטית מרעשים כמו רעשי גשם מטפטף. 2. בידוד טרמי: הפליאוריטן המוקצף גם מעניק בידוד טרמי גבוה מפני חום וקור. 3. אטימה מוחלטת: כששלבי הפרגולה סגורים אטימת הגג עומדת על 100%! 4. שיפוע: יתרונה של פרגולה זו על פני פרגולת אלומיניום רגילה, הוא בסרגלי הפרגולה, הבנויים כך שהמים מחליקים לצדדים ונאספים במרזבים, ועל כן אין הכרח בהתקנה שיפועית. 5. סגירה היקפית: קיימת אפשרות לסגירה מוחלטת של הפרגולה באמצעות חלונות נעים על גבי מסילות או לחילופין במערכת בדי PVC הנגללים בצורה חשמלית, הקלים יותר לתפעול. פרגולת SKYROOF, בתוספת סגירה היקפית, יכולה לשמש גם לחדר לכל דבר!
פרגולת SKYROOF
פרגולת SKYROOF
פרגולת SKYROOF

העיצוב הייחודי של פרגולת SKYROOF:

ניתן להקנות לפרגולת SKYROOF מראה דמוי עץ, באמצעות בחירת צבע לשלד הפרגולה דמויי עץ. הדבר מקנה אווירה חמה בתחומה ותחושה של שהות במתחם עם פרגולת עץ טבעי. בכך מושגת הן אווירה נעימה וחמה, בלי הצורך בתחזוקה שוטפת שנדרשת בפרגולות עץ טבעי, והמראה הנקי והשלם נשמר לאורך זמן. הידעתם? שלד הפרגולה ניתן לבחירה גם בכל צבע RAL – קטלוג בין לאומי המגדיר קשת רחבה של גוונים לצביעת אלומיניום. ובשורה התחתונה... חברת סוככי השרון, העובדת בצמוד לתקן האיכות ISO לסוככים, מקפידה על תו תקן איכותי ושיתוף פעולה מלא עם היצרנים המובילים בתחומם בעולם, המגיעים ממדינות כמו: צרפת, גרמניה, איטליה, שוויץ וספרד. כחלק מתודעת השירות הגבוהה שלה, מעניקה חברת סוככי השרון לכל לקוח המתעניין בפרגולות בכלל ובפרגולות SKYROOF בפרט, מענה זמין ומקצועי ללא עלות, לכל שאלה או בקשה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו, ותוך זמן קצר כבר תוכלו ליהנות מצל בקיץ ומהגנה מפני הגשם בחורף.
צוות תוכן - סוככי השרון

שיתוף

מאמרים אחרונים

13/05/2024
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת מספקת פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי. סוככי השרון נותנים מענה לכל הבעיות הכרוכות בהכנת החדר הריסה, ריצוף , בניה , חשמל ועוד. סוככי השרון מתמחה בפתרון משולב לחדרי פאנלית בשילוב זכוכית ואלומיניום. תכנון העבודה מבוצע על פי צרכי הלקוח ורצונותיו.

הדמיה ממוחשבת

בביצוע עבודות גדולות ומורכבות סוככי השרון מעניקה ללקוחותיה שירות הדמיה ממוחשבת מקצועי. ההדמיה מעניקה לך את האפשרות להתאים באופן אופטימאלי את סגירת האלומיניום למראה המבנה ולהקטין עלויות שינוי שלאחר מעשה.

סגירת מרפסת היקפית

הסגירות, הצללת מרפסת זכוכית, סגירת מרפסת שמש וכו', מתחלקות לסגירה על ידי פנלית עם שילוב של חלונות מזכוכית או מסגרות אלומיניום שבתוכם זכוכית. קירות הפאנלית משולבים בחלונות קבועים או חלונות הזזה או חלונות נפתחים או חלונות בלגיים. הפאנלית צבועה בצבע לבן או קרם. אך ניתן לצבוע בכל צבע לפי דרישת הלקוח (לפי קטלוג הצבעים הבינלאומי RAL). את קירות הזכוכית ניתן לבצע בחלקים קבועים או חלקים נפתחים שעשויים מפרופיל קליל מסדרת 7000 או מסדרת 9000, או מחלון נפתח מפרופיל קליל מסדרת  4500. ניתן לשלב בחלון זה, וילון ונציאני פנימי ידני או חשמלי או בהפעלה באמצעות שלט. הרצפה עשויה דק עץ אורן או דק עץ איפאה או רצפת אריחים (רגילה).

גגות חדרי הפאנלית

גגות פאנלית עשויים משני לוחות אלומיניום צבועים משני הצדדים כשבינהם מצוי קלקר (חומר מבודד מחום ומקור). ניתן לקרות בעוביים שונים. בין 2 ועד 14 ס"מ עובי. הגגות חזקים וניתן לדרוך עליהם. ניתן להתקין חלונות אור קבועים אטומים בחלקים מהגג או בגג נפתח, כשעושים הצלללה למרפסת שמש. כדי למנוע רעש של טיפות הגשם הנופלות על סגירת מרפסת זכוכית ניתן לקרות את הפאנלית מלמעלה בחומר שמונע רעש -שינגלס. אולי יעניין אותכם לקרוא על פרגולות חשמליות ופרגולות נאספות.
צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
הצללה מתקדמת

הצללה מתקדמת

למה לבחור בהצללה מתקדמת?

  • כי מערכות ההצללה המתקדמות נהנות מאטימות מוחלטת מכל היקפיה בעזרת יריעות PVC.
  • כי את מערכת ההצללה המתקדמת אפשר לפתוח ולסגור כרצונכם, ולשלוט באופן ההצללה בחצר שלכם.
  • כי ההתקנה של מערכת הצללה מתקדמת פשוטה ומהירה, כמו גם תהליך האישור מול הרשויות.
  • כי את מערכות ההצללה המתקדמות תוכלו למצוא בכל מיני צורות וגדלים.
  • כי מערכת ההצללה המתקדמת תיתן לכם גם צל וגם את הלוק המושלם, בעזרת גימור איכותי ותאורת LED.

מערכות הצללה מתקדמות – כל מה שרציתם לדעת ועוד

מה זה מערכות הצללה קבועות (פרגולות) כולם כבר יודעים ומכירים. פתרון ההצללה הקבוע העשוי לרוב מעץ או דמוי עץ, הפך נפוץ מאוד בחצרות הבתים, במרפסות ובבתי עסק ברחבי ישראל בעשורים האחרונים, והוא כמעט חלק בלתי נפרד מהנוף. אבל מוכרחים להודות – פרגולות מהסוג הזה הן פתרון הצללה של הדור הקודם. היום אתם יכולים ליהנות מהעולם החדש, המתקדם והמעוצב של מערכות הצללה מתקדמות. מערכות ההצללה המתקדמות מתאימות לכולם, בין אם עבור לקוחות בעלי בתים פרטיים, דירות גן, דירות גג או מרפסות, ובין אם עבור בעלי עסקים הזקוקים לפתרונות הצללה לבית העסק. מהן אותן מערכות אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
רשת צל למרפסת ולגינה

רשת צל למרפסת ולגינה

לשבת בחוץ ולהיות מוגנים מהשמש - אפשרות כיסוי עבור משטחים נרחבים

רשת צל למרפסת ולגינה - פינת החמד שתמיד חלמתם עליה

בבוקר יום שמשי אתם פוקחים את העיניים ומסתכלים אל מחוץ לחלון; בחוץ שמיים תכולים ואוויר צלול. ההזדמנות המושלמת לצאת ולשתות משהו חם בגינה או במרפסת שלכם, ליהנות מהיום היפה. עם זאת, השמש הקופחת לא מאפשרת לכם לשהות בחוץ ואתם נאלצים לשוב פנימה אל הבית. נשמע מוכר?

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך