סוכך זרועות שפטמן

מסורת ארוכה של איכות, גימור ודיוק של מעל למאה שנים

סוכך זרועות שפטמן

עם מסורת ארוכה של איכות, גימור ודיוק של מעל למאה שנים, מוצרי הסוככים של חברת שפטמן (Spettmann) הגרמנית, מעניקים לך איכות ללא פשרות. ההנדסה והחדשנות הגרמניים מאפשרים לייצר את הרכיבים של הסוכך באמצעות תהליך חישול במצב מוצק ולא תהליך יציקה במצב נוזלי, דבר המעניק לרכיבים חוזק נוסף. המותג שפטמן מעניק לך את השקט הנפשי שקנית מוצר איכותי, חזק ומעוצב שתוכל להינות ממנו לשנים רבות.

צוות תוכן - סוככי השרון

סוככי השרון קיבלה היתר מחברת האם לשווק את הסוככים בישראל, בהשגחה של הצוות הגרמני. אנו גאים להציע לך את אחד ממותגי הסוככים האמינים ביותר בעולם, בעלות אטרקטיבית ובמגוון דגמים. להלן הדגמים השונים והיתרונות שלהם (בכל דגם ניתן לבחור בין הפעלה ידנית להפעלה חשמלית).

שפטמן סטאר

הדגם הסטנדרטי של שפטמן. ניתן להתרשם בדגם זה מהדיוק והאיכות הגרמניים של המותג. כמו שאר סוככי הזרועות של סוככי השרון הסוכך מיוצר בדיוק לפי המידות המתאימות לבית הלקוח. בסוכך זה ניתן להוסיף חצי קסטה עשויה מאלומיניום משוך ביחידה אחת, לשמירה על הבד ויצירת אטימה מוחלטת לקיר. דגם סטאר מגיע בצבע RAL 1013 - קרם בהיר.

שפטמן סטאר פלוס

סוכך בעל מסך קדמי שנפתח ונסגר באמצעות מנואלה ידנית ונגלל לתוך קסטה. סוכך זה מתאים למפתחים שדורשים הצללה נמוכה בחזית ולא רק הצללה מלמעלה, בנוסף הסוכך מאפשר פרטיות . הבד של המסך נמצא בתוך פרונט הסוכך כך שבמצב מגולגל לא רואים את הבד והעיצוב נשאר נקי.

שפטמן סקאיי

סוכך השפטמן סקאיי מיוצר עם קסטת אלומיניום שמגנה באופן הרמטי על הבד כאשר הסוכך סגור. הקסטה מגנה על הבד מפני לכלוך , הצטברות אבק, גשם בוצי ראשון, לשלשת יונים, ומשפרת את עמידות הבד לאורך יותר שנים. יתרון נוסף של סוכך שפטמן סקאיי הוא שפרט ההתקנה של הסוכך לקיר נמצא בחלק העליון של הקסטה , המאפשר קו נקי ואסטטי במיוחד. בנוסף הקסטה מגינה גם על המנוע באופן הרמטי, היתרון בא לידי ביטוי בעיקר במזגי אוויר סוערים.

שפטמן קומפורט

סוכך שפטמן קומפורט מאופיין בחזית (פרונט) יוקרתית וחדשנית, הייחוד של עיצוב הקסטה מאפינת את קו החשיבה האדריכלית של חברת שפטמן, שבו כאשר הסוכך סגור הפרונט נושק לקו הזרועות ויוצר מראה אסטתי, נקי עם הרבה נוכחות.

סוכך הקומפורט מגיע בצבע RAL 1013 - קרם בהיר. לכל סוגי סוככי השפטמן ניתן להוסיף חיישן 3D לסגירת הסוכך בעת רוחות חזקות.
מוצרים דומים
סוכך זרועות ונוס
סוכך זרועות 5000/6000
סוכך זרועות סוליטר
סוכך זרועות סטאר
סקיי
סוכך זרועות פיגרי