איך לעצב פרגולה

המדריך המלא

12/10/2023
איך לעצב פרגולה

שלבי עיצוב פרגולה

פרגולות הן בדרך כלל מבנים עצמאיים מחוץ לבית. למרות שלעיתים הפרגולות מחוברות גם אל הבית עצמו. הפרגולות יכולות לקרות מעברים , מרפסות, פטיו ועוד. אם החלטתם שאתם מעוניינים להקים פרגולה אצלכם בבית או בחצר ישנם מספר שלבים שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר מעצבים פרגולה.

שלב 1 – הגדרת מטרות ויעדים

חשוב על הסיבה שבגינה אתה מעוניין להקים פרגולה. יעוד הפרגולה יכול להיות הצללה של המרפסת או הגינה, הפרגולה יכולה להיות מבנה שעומד בזכות עצמו בחצר, ומהווה מקום מוצל לשבת בו או להפריד חלק אחד מהחצר מהחלק השני. הפרגולה יכולה גם לשמש כסימון למקום מעבר או לקרות מקום מעבר קיים, או שהיא יכולה להתחבר אל מעל הדלת כמקום קבלה מזמין אורחים. לסיכום עליך לקחת בחשבון מהו היעוד אותו אתה נותן לפרגולה.

שלב 2 – תקציב

החלט מהו התקציב העומד לרשותך לצורך קניית הפרגולה, נתון זה ישפיע על גודל הפרגולה, החמרים מהם עשוייה הפרגולה והסוג של הפרגולה.

שלב 3 – סוג החומר של הפרגולה

חשוב על סוג החומר ממנו אתה מעוניין שהפרגולה תיוצר. רוב הפרגולות מיוצרות מעץ אבל ישנן גם אופציות אחרות מחומרים מתקדמים כגון פרגולות-חשמליות.  

שלב 4 – זורמים עם העיצוב הקיים או שהגיע זמן לשינוי

בחן את העיצוב הקיים והגודל של הבית והחצר הקיימים שלך, לנתונים אלה השפעה רבה על גודל ועיצוב פרגולה. עליך להחליט עם הפרגולה תשתלב בעיצוב של הבית או שתעמוד בזכות עצמה עם ארכיטקטורה ועיצוב שונים ובכך להוות נקודת משיכה או המרכז של הגן או המרפסת. הערה: בניית הפרגולה יכולה להוות את המניע לעיצוב מחדש של החצר או המרפסת .

שלב 5 – אור וחושך

חשוב על כמות חדירת האור הרצויה הרצויה, האם לחסום את השמש לחלוטין, האם לאפשר את המעבר של אחוז מסוים של קרני השמש או האם לבנות פרגולה בעלת חדירת אור משתנה.

שלב 6 – מיקום ומידות

בחר את המיקום של הפרגולה, מדוד את השטח האפשרי במקום זה והצורה התאימה ביותר למקום. רוב הפרגולות הם מרובעות או מלבניות, אבל כמובן שתוכל לבחור צורה נוספת לפרגולה בכדי להתאים לצורת המקום, או להעדפותיך העיצוביות האישיות.

שלב 7 – להעלות את הרעיון על הכתב

שרטט תכניות טיוטא עבור פרגולות. התכניות לא חייבות להיות מושלמות מבחינה ארכיטקטונית, אבל הן צריכות להיות מספיק מדויקות בכדי להחליט על החומרים מהם תבנה את הפרגולה.

שלב 8 – מציאת בעל מקצוע

מצא בעל מקצוע מיומן שיעביר את הרצונות והתכניות שלך לתכניות ביצוע ולאחר אישורך יבנה את הפרגולה עליה חלמתה.
הערה חשובה: לסוככי השרון ניסיון רב מאוד בתכנון וביצוע מאות פרגולות וסוככים למרפסת. בטלפון אחד יכול לבוא אליך הביתה סוכן מנוסה, ללא התחיבות, להראות לך דוגמאות לייעץ לוודא שלא שכחת אף פרט. ובסוף אף להגיש לך הדמיה של הפרגולה, בכדי לוודא שהתכניות תואמות לחלוטין את מה שדמיינת שיהיה.
איך לעצב פרגולה
איך לעצב פרגולה
איך לעצב פרגולה
צוות תוכן - סוככי השרון

שיתוף

מאמרים אחרונים

13/05/2024
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת מספקת פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי. סוככי השרון נותנים מענה לכל הבעיות הכרוכות בהכנת החדר הריסה, ריצוף , בניה , חשמל ועוד. סוככי השרון מתמחה בפתרון משולב לחדרי פאנלית בשילוב זכוכית ואלומיניום. תכנון העבודה מבוצע על פי צרכי הלקוח ורצונותיו.

הדמיה ממוחשבת

בביצוע עבודות גדולות ומורכבות סוככי השרון מעניקה ללקוחותיה שירות הדמיה ממוחשבת מקצועי. ההדמיה מעניקה לך את האפשרות להתאים באופן אופטימאלי את סגירת האלומיניום למראה המבנה ולהקטין עלויות שינוי שלאחר מעשה.

סגירת מרפסת היקפית

הסגירות, הצללת מרפסת זכוכית, סגירת מרפסת שמש וכו', מתחלקות לסגירה על ידי פנלית עם שילוב של חלונות מזכוכית או מסגרות אלומיניום שבתוכם זכוכית. קירות הפאנלית משולבים בחלונות קבועים או חלונות הזזה או חלונות נפתחים או חלונות בלגיים. הפאנלית צבועה בצבע לבן או קרם. אך ניתן לצבוע בכל צבע לפי דרישת הלקוח (לפי קטלוג הצבעים הבינלאומי RAL). את קירות הזכוכית ניתן לבצע בחלקים קבועים או חלקים נפתחים שעשויים מפרופיל קליל מסדרת 7000 או מסדרת 9000, או מחלון נפתח מפרופיל קליל מסדרת  4500. ניתן לשלב בחלון זה, וילון ונציאני פנימי ידני או חשמלי או בהפעלה באמצעות שלט. הרצפה עשויה דק עץ אורן או דק עץ איפאה או רצפת אריחים (רגילה).

גגות חדרי הפאנלית

גגות פאנלית עשויים משני לוחות אלומיניום צבועים משני הצדדים כשבינהם מצוי קלקר (חומר מבודד מחום ומקור). ניתן לקרות בעוביים שונים. בין 2 ועד 14 ס"מ עובי. הגגות חזקים וניתן לדרוך עליהם. ניתן להתקין חלונות אור קבועים אטומים בחלקים מהגג או בגג נפתח, כשעושים הצלללה למרפסת שמש. כדי למנוע רעש של טיפות הגשם הנופלות על סגירת מרפסת זכוכית ניתן לקרות את הפאנלית מלמעלה בחומר שמונע רעש -שינגלס. אולי יעניין אותכם לקרוא על פרגולות חשמליות ופרגולות נאספות.
צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
הצללה מתקדמת

הצללה מתקדמת

למה לבחור בהצללה מתקדמת?

  • כי מערכות ההצללה המתקדמות נהנות מאטימות מוחלטת מכל היקפיה בעזרת יריעות PVC.
  • כי את מערכת ההצללה המתקדמת אפשר לפתוח ולסגור כרצונכם, ולשלוט באופן ההצללה בחצר שלכם.
  • כי ההתקנה של מערכת הצללה מתקדמת פשוטה ומהירה, כמו גם תהליך האישור מול הרשויות.
  • כי את מערכות ההצללה המתקדמות תוכלו למצוא בכל מיני צורות וגדלים.
  • כי מערכת ההצללה המתקדמת תיתן לכם גם צל וגם את הלוק המושלם, בעזרת גימור איכותי ותאורת LED.

מערכות הצללה מתקדמות – כל מה שרציתם לדעת ועוד

מה זה מערכות הצללה קבועות (פרגולות) כולם כבר יודעים ומכירים. פתרון ההצללה הקבוע העשוי לרוב מעץ או דמוי עץ, הפך נפוץ מאוד בחצרות הבתים, במרפסות ובבתי עסק ברחבי ישראל בעשורים האחרונים, והוא כמעט חלק בלתי נפרד מהנוף. אבל מוכרחים להודות – פרגולות מהסוג הזה הן פתרון הצללה של הדור הקודם. היום אתם יכולים ליהנות מהעולם החדש, המתקדם והמעוצב של מערכות הצללה מתקדמות. מערכות ההצללה המתקדמות מתאימות לכולם, בין אם עבור לקוחות בעלי בתים פרטיים, דירות גן, דירות גג או מרפסות, ובין אם עבור בעלי עסקים הזקוקים לפתרונות הצללה לבית העסק. מהן אותן מערכות אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
רשת צל למרפסת ולגינה

רשת צל למרפסת ולגינה

לשבת בחוץ ולהיות מוגנים מהשמש - אפשרות כיסוי עבור משטחים נרחבים

רשת צל למרפסת ולגינה - פינת החמד שתמיד חלמתם עליה

בבוקר יום שמשי אתם פוקחים את העיניים ומסתכלים אל מחוץ לחלון; בחוץ שמיים תכולים ואוויר צלול. ההזדמנות המושלמת לצאת ולשתות משהו חם בגינה או במרפסת שלכם, ליהנות מהיום היפה. עם זאת, השמש הקופחת לא מאפשרת לכם לשהות בחוץ ואתם נאלצים לשוב פנימה אל הבית. נשמע מוכר?

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך