כיצד לבחור פתרון הצללה?

אנו ב’סוככי השרון’ גאים להציג בפניכם את פתרונות ההצללה המתקדמים שלנו, אשר מגיעים במגוון צורות ומותאמים בדיוק לצרכיכם ולטעמכם האישי. פתרונות ההצללה שלנו בטיחותיים ב-100%.

10/10/2023
כיצד לבחור פתרון הצללה?

בין פתרונות ההצללה

  •  מגוון רחב של בדים – הבדים שאנו מציעים הנם מבד דרלון, פי.וי.סי או דגמים המיובאים בלעדית מחברת ‘דיקסון’. הבדים ניתנים בדוגמאות שונות, מגנים משמש וממים ועמידים במשך זמן.
  • רשתות או מפרסי הצללה איכותיים – המפרסים הם פתרון צבעוני ומודרני, המגן מפני קרינת UV ומוסיף חן לכל נוף. הרשתות יוצרות מזג אוויר נעים בכל תנאי, יפות בפשטותן וניתנות לקיפול בחורף.
  • סוככים נהדרים לקיץ – הסוככים הם הפתרון הטוב ביותר לשמש הקיצית, הן בשל הצל והנועם שהן יוצרות תחתיהן והן משום האלגנטיות הרבה שלהם. אנו מייבאים ומייצרים מגוון רב של סוגי סוככים.
  • סגירות חורף אטומות – הפתרון הטוב ביותר להגנה מפני הגשם והרוח, אשר אינו פוגם בתחושת ה”בחוץ” ומותיר את החלל מואר ונעים. מכיל אפשרויות קיפול רבות לבחירתכם, ועשוי בד איכותי.
  • פרגולות במגוון סוגים – ייצור טכנולוגי מתקדם; החל בפרגולות המבקרות על מזג האוויר במרפסת וכלה בפרגולות בעלות מערכת לניקוז מים. אפשרות לחומרי ייצור שונים. מעניקות נופך יוקרתי לסביבתן.
  • סגירות אלומיניום מקצועיות – הפתרון המשתלם ביותר, הנבנה במהירות הבזק ומעניק תחושת מרחב גבוהה ומראה מקצועי לבתי עסק ומסעדות. מבודדות מן החוץ, נקיות וניתנות לפירוק בסוף העונה.
  • הצללה מתקדמת – יריעות PVC איכותיות מהרגיל מקנות לפתרון הצללה זה יעילות רבה ומקיפה. ניתן לפתוח ולסגור את המערכת, לצרף תאורת LED ועוד. אישור ההצללה אל מול הרשויות הנו מהיר מאוד.
כיצד לבחור פתרון הצללה?
כיצד לבחור פתרון הצללה?
כיצד לבחור פתרון הצללה?

בחרו בפתרונות ההצללה המקצועיים ביותר בארץ

אנו גאים לספק לכם פתרונות הצללה מיטביים, לאור הידע הרב שצברנו ביותר מ-30 שנות פעילות. עובדי החברה תכננו, ייצרו והתקינו כעשרות אלפי פתרונות הצללה, ויוכלו להתאים את התוצר לדרישותיכם המדויקות ולשביעות רצונכם. חשוב שתדעו להתאים את פתרון ההצללה המיטבי בעבור המטרה האישית שלכם. כשם שחברת ‘סוככי השרון’ מתמחה בהצללת מקומות גדולים, על פי דרישות ארכיטקטוריות ובתנאים מחמירים, כך החברה מיומנת גם בעבודות הצללה פשוטות, בשביל האדם הפרטי או בהצבה זמנית.

אז איך מחליטים בנוגע לפתרון הצללה?

הביטו במגוון שישנו באתר והחליטו: כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בפתרון ההצללה? האם פתרון כזה או אחר מוצא חן בעיניכם מבחינה אסתטית? האם נדרשת לכם בקרה על מזג האוויר או מערכת המים באזור, או שמספיק בד או רשת לשם השגת המטרה? לפי שיקולים אלה, בחנו את האפשרויות השונות המוצעות ללקוחותינו והבינו מה יקלע בדיוק לצרכיכם.

הצללה לכל שטח, מכל סוג ובכל גודל

היות ופתרונות ההצללה של ‘סוככי השרון’ עומדים בכל התקנים המחמירים ביותר (לרבות אישור לתקן האש הישראלי 5093), החברה מוכוונת להתקנתם גם במקומות בעלי סטנדרטים גבוהים, כגון בריכות שחייה ובתי חולים. לפיכך, לא משנה היכן אתם רוצים את פתרון ההצללה שלכם – אנו נוכל לספק לכם את מבוקשכם, ולעצב בעבורכם תוצר שישפר משמעותית את איכות חייכם ואת מראה המקום המבוקש. לא בכדי, חברת ‘סוככי השרון’ זכתה במכרז של השלטון המקומי לייצור והתקנת רשתות צל בעיריות ובגנים ציבוריים.

פתרונות הצללה לפי מטרה

מתכננים אירוע? רוצים להזמין את כל המשפחה למנגל? מחפשים לקשט את המרפסת בסככה יפה ומתוחכמת? פתרונות ההצללה של ‘סוככי השרון’ מספקים מענה גם לדרישות כאלו, כמו גם לרצונות עסקיים שונים. אנו גאים לספק לכם פתרונות הצללה מצוינים: את האלגנטיות, המודרניות והתחכום שבפתרונות ההצללה השונים, וכן את היעילות, ההתאמה לסביבה והיתרון מול מצבי מזג-אוויר שנדרשים מהמוצר המצל. חברת ‘סוככי השרון’ שמה לנגד עיניה את טובת הלקוח בכל עת, ומתחייבת לסיפוק השירות הטוב ביותר שניתן בתחומי ההצללה.
צוות תוכן - סוככי השרון

שיתוף

מאמרים אחרונים

13/05/2024
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת מספקת פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי. סוככי השרון נותנים מענה לכל הבעיות הכרוכות בהכנת החדר הריסה, ריצוף , בניה , חשמל ועוד. סוככי השרון מתמחה בפתרון משולב לחדרי פאנלית בשילוב זכוכית ואלומיניום. תכנון העבודה מבוצע על פי צרכי הלקוח ורצונותיו.

הדמיה ממוחשבת

בביצוע עבודות גדולות ומורכבות סוככי השרון מעניקה ללקוחותיה שירות הדמיה ממוחשבת מקצועי. ההדמיה מעניקה לך את האפשרות להתאים באופן אופטימאלי את סגירת האלומיניום למראה המבנה ולהקטין עלויות שינוי שלאחר מעשה.

סגירת מרפסת היקפית

הסגירות, הצללת מרפסת זכוכית, סגירת מרפסת שמש וכו', מתחלקות לסגירה על ידי פנלית עם שילוב של חלונות מזכוכית או מסגרות אלומיניום שבתוכם זכוכית. קירות הפאנלית משולבים בחלונות קבועים או חלונות הזזה או חלונות נפתחים או חלונות בלגיים. הפאנלית צבועה בצבע לבן או קרם. אך ניתן לצבוע בכל צבע לפי דרישת הלקוח (לפי קטלוג הצבעים הבינלאומי RAL). את קירות הזכוכית ניתן לבצע בחלקים קבועים או חלקים נפתחים שעשויים מפרופיל קליל מסדרת 7000 או מסדרת 9000, או מחלון נפתח מפרופיל קליל מסדרת  4500. ניתן לשלב בחלון זה, וילון ונציאני פנימי ידני או חשמלי או בהפעלה באמצעות שלט. הרצפה עשויה דק עץ אורן או דק עץ איפאה או רצפת אריחים (רגילה).

גגות חדרי הפאנלית

גגות פאנלית עשויים משני לוחות אלומיניום צבועים משני הצדדים כשבינהם מצוי קלקר (חומר מבודד מחום ומקור). ניתן לקרות בעוביים שונים. בין 2 ועד 14 ס"מ עובי. הגגות חזקים וניתן לדרוך עליהם. ניתן להתקין חלונות אור קבועים אטומים בחלקים מהגג או בגג נפתח, כשעושים הצלללה למרפסת שמש. כדי למנוע רעש של טיפות הגשם הנופלות על סגירת מרפסת זכוכית ניתן לקרות את הפאנלית מלמעלה בחומר שמונע רעש -שינגלס. אולי יעניין אותכם לקרוא על פרגולות חשמליות ופרגולות נאספות.
צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
הצללה מתקדמת

הצללה מתקדמת

למה לבחור בהצללה מתקדמת?

  • כי מערכות ההצללה המתקדמות נהנות מאטימות מוחלטת מכל היקפיה בעזרת יריעות PVC.
  • כי את מערכת ההצללה המתקדמת אפשר לפתוח ולסגור כרצונכם, ולשלוט באופן ההצללה בחצר שלכם.
  • כי ההתקנה של מערכת הצללה מתקדמת פשוטה ומהירה, כמו גם תהליך האישור מול הרשויות.
  • כי את מערכות ההצללה המתקדמות תוכלו למצוא בכל מיני צורות וגדלים.
  • כי מערכת ההצללה המתקדמת תיתן לכם גם צל וגם את הלוק המושלם, בעזרת גימור איכותי ותאורת LED.

מערכות הצללה מתקדמות – כל מה שרציתם לדעת ועוד

מה זה מערכות הצללה קבועות (פרגולות) כולם כבר יודעים ומכירים. פתרון ההצללה הקבוע העשוי לרוב מעץ או דמוי עץ, הפך נפוץ מאוד בחצרות הבתים, במרפסות ובבתי עסק ברחבי ישראל בעשורים האחרונים, והוא כמעט חלק בלתי נפרד מהנוף. אבל מוכרחים להודות – פרגולות מהסוג הזה הן פתרון הצללה של הדור הקודם. היום אתם יכולים ליהנות מהעולם החדש, המתקדם והמעוצב של מערכות הצללה מתקדמות. מערכות ההצללה המתקדמות מתאימות לכולם, בין אם עבור לקוחות בעלי בתים פרטיים, דירות גן, דירות גג או מרפסות, ובין אם עבור בעלי עסקים הזקוקים לפתרונות הצללה לבית העסק. מהן אותן מערכות אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
רשת צל למרפסת ולגינה

רשת צל למרפסת ולגינה

לשבת בחוץ ולהיות מוגנים מהשמש - אפשרות כיסוי עבור משטחים נרחבים

רשת צל למרפסת ולגינה - פינת החמד שתמיד חלמתם עליה

בבוקר יום שמשי אתם פוקחים את העיניים ומסתכלים אל מחוץ לחלון; בחוץ שמיים תכולים ואוויר צלול. ההזדמנות המושלמת לצאת ולשתות משהו חם בגינה או במרפסת שלכם, ליהנות מהיום היפה. עם זאת, השמש הקופחת לא מאפשרת לכם לשהות בחוץ ואתם נאלצים לשוב פנימה אל הבית. נשמע מוכר?

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך