שילוב דקים עם פרגולות למראה כפרי בחצר הבית

23/07/2024
שילוב דקים עם פרגולות למראה כפרי בחצר הבית

תכנון נכון ומקצועי הוא נקודת ההתחלה של בניית דקים ופרגולות לבית, בהתאם לתנאי השטח של המקום ובהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח. פנייה לחברה מקצועית המתמחה בכל עבודות העץ ומספקת שורה ארוכה של פתרונות איכותיים ומתקדמים ללקוחותיה, יכולה לסייע לכם משמעותית במסגרת הבנייה. כדי להתקין פרגולות ודקים בחצר הבית חשוב להביא בחשבון כי השוק של היום כולל היצע עשיר ומגוון של עצים מכל הסוגים כמו למשל עץ איפאה, עץ אורן, עץ גושני, טיק וכן הלאה.

מה חשוב לוודא טרם ההתקנה

טרם ההתקנה עצמה יש לקחת את המידות המדויקת של השטח ורק לאחר מכן ניתן להתחיל בהכנת התשתית האיכותית לדק ולפרגולה. מאחר ותכנון של פרגולה מצריך התייחסות אל לא מעט פרמטרים וכולל בחובו התעסקות עם מגוון חומרים, חשוב מאד להקפיד על תכנון והתקנה נכונים בעזרת בעלי מקצוע מומחים ומובילים בתחום. פנייה לחברה מקצועית היא האפשרות הטובה ביותר שמוצעת לפניכם, אולם יש לבחור חברה בעלת ידע וניסיון רחב היקף בתכנון והקמה של פרגולות ודקים לעיצוב חצר הבית או הגינה במראה כפרי, ביתי וחמים.

שילוב דקים עם פרגולות למראה כפרי בחצר הבית
שילוב דקים עם פרגולות למראה כפרי בחצר הבית
שילוב דקים עם פרגולות למראה כפרי בחצר הבית

תכנון עבודת ההתקנה

את הפרגולה והדק ניתן בנוסף להתקין גם מסביב לבריכה, במרפסת הבית או בגג של דירת פנטהאוז. בעת תכנון עבודת ההתקנה יש להתחשב בפרטים רבים בעלי חשיבות עליונה כמו למשל מגבלות התקציב, תנאי השטח הקיימים, סוג העץ הנבחר והמומלץ ביותר, קונסטרוקציה מברזל מגולוון, אלומיניום או עץ, קירוי הפרגולה, הכנת תשתית חשמל, תאורה וכיוצא באלה. כדי להבטיח בסוף התהליך תוצאות איכותיות ומרהיבות חשוב מאד לבצע את התכנון בצורה נכונה ומוקפדת. הלקוח מצדו יוכל ליהנות מעבודה מושלמת בדיוק בהתאם לציפיותיו.

ליהנות מתוצאות איכותיות

התקנה איכותית ונכונה של דק סינטטי או דק מעץ ושל סוכך למרפסת בחצר הבית לקבלת מראה כפרי ואווירה חמימה וביתית מבטיחה בנוסף עמידות גבוהה נגד נזקי מזג האוויר הכוללים בין השאר את קרני השמש, גשם, לחות, רטיבות וכן הלאה. בנוסף, בעזרת בחירה נבונה של חומרי גלם ועל ידי התקנה מקצועית עם רמת גימור בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הלקוח יוכל לזכות בסופו של יום מחזות טבעית ויפה שתצליל לשמר את עצמה במשך שנים ארוכות מבלי הצורך בתחזוקה יקרה וגבוהה.

שימוש הולך וגובר בדקים ופרגולות

בשנים האחרונות אנו מבחינים בכל פינה כמעט בנוכחותם של דקים ופרגולות בחצרות של השכנים, בגגות של דירות פנטהאוז יוקרתיות ועל מרפסות הבתים. שילוב אלמנטים דוגמת פרגולה ודק, מאפשר לדיירים להתקרב אל הטבע ומספק חמימות, אווירה ייחודית וכפרית וחזות חיה וטבעית. באמצעות התקנה של פרגולות ודקים בגינה, במרפסת או בחצר הבית ניתן לא רק לשדרג את מראה הבית אלא גם להעלות בצורה משמעותית את ערכו. משטח הדק והפרגולה מספקים לדיירים אפשרות לנצל את חצר הבית לאורך כל עונות השנה.