פתרונות הצללה

06/10/2023
פתרונות הצללה

פתרונות הצללה של שטחים נרחבים

אפשרות ליהנות בחוץ גם בשמש הקופחת, פתרונות הצללה יכולים להגיע בהמון סוגים, ומותקנים במקומות שונים באותם למטרה שלהם, אך לכולם מטרה משותפת להעניק צל לאזור מסוים, לקבוע בעצמכם מתי אתם מעוניינים בצל, ומתי מתחשק לכם להנות מקרני השמש.
אצלנו בחצר עברתם לבית חדש ואין לכם סבלנות לחכות שנים עד שיגדלו עצים? מה אם אתם מחפשים להצליל בניין גדול ואלגנטי במראה מתכת מתוחכם? מה אם אתם מחפשים פתרון הצללה למרפסת או לחצר מרוצפת? ומה אם פשוט יש לכם חלונות גדולים שמכניסים למבנה שמש קופחת וחום שתרצו לווסת? לסוככי השרון ישאת כל אופציות ההצללה בשבילכם- לכל מבנה, לכל סיטואציה, לכל צורך הפתרון שלו.
פתרונות הצללה
פתרונות הצללה
פתרונות הצללה

מהם פתרונות הצללה?

למעשה זהו שם כולל לפרגולות, סוככים ורשתות הצל השונות, אשר נועדו לספק צל למבנה שלכם - כל מבנה והפתרון המתאים לו. אנשי מקצוע מנוסים יודעים כי לא לכל מרחב מתאימה אותה הצללה. עבור לובי של בניין משרדים גדול שקירותיו עשויים זכוכית המשקפת את השמש הקופחת, נתאים מערכת הצללה מתקדמת. לצורך הצללה למרפסת נתאים סוככים מתקפלים. לחצר גדולה שעושים בה על האש – פרגולה. לגן שעשועים באוויר הפתוח תתאים רשת צל גדולה וצבעונית, שתהיה פונקציונאלית ותקרר את המרחב בו הילדים משחקים, אך גם תתרום לעיצוב המזמין של הגן. כל מרחב והצרכים שלו, המאפיינים הייחודיים שלו ותנאי השטח שלו.

פתרונות הצללה למרפסת

סוככי השרון מציעים מגוון סוגי הצללה - מהפשוט והביתי ועד למתוחכם ביותר:
  • סוככים - עשויים מפלדות אל חלד ומאלומיניום חזקים וקלים, ניתנים לכוונון על ידי הלקוח. ניתנים גם לקיפול מושלם המספק מראה נקי ואסתטי. אינם דורשים, ברוב המקרים, אישורי בנייה מיוחדים, ומהווים פתרון מהיר וזול.
  • פרגולות - פתרון קירוי קל ומהיר להגנה מפני מזג אוויר שמשי ואפילו חורפי, במקומות פתוחים כגון חצרות ומרפסות. הפרגולה מהווה גם אלמנט עיצובי, ויכולה להיבנות מחומרים שונים לפי הסביבה. מורידה משמעותית את צריכת החשמל.
  • סגירות אלומיניום - גג אלומיניום וסגירות מסביבו המספק אופציה קלה ומהירה לסגירת חדר נוסף - בבתי עסק כמו בתי קפה או מסעדות ואף במרפסת הביתית. ניתנות לפירוק והרכבה מחדש בקלות.
  • רשתות הצללה - למרחבים פתוחים גדולים, גני שעשועים או מתחמי ירידים ופסטיבלים. התקנה מהירה וזולה, צל נעים לשטחים גדולים. פתרון קבוע וגם זמני לפי הצורך.
  • הצללה מתקדמת - מערכות הצללה מתוחכמות ומתקדמות אשר נועדו לתת פתרונות חכמים למגוון מרחבים - ולהציע גם בידודים טרמיים, הגנה מפני גשם ואוורור חכם.
  • סגירות חורף - סגירה של מרפסת או סככה על ידי בדי PVC או ניילון שקוף. פתרון מהיר וזול שנועד לתת לכם את האפשרות ליהנות מהמרפסת גם בחורף. מתאים במיוחד לבתי קפה ומסעדות.

מתאימים את פתרון ההצללה במיוחד בשבילך

סוככי השרון, חברה בעלת ניסיון רב שנים אשר מאחוריה רזומה מכובד של פרוייקטים מגוונים, סוככים רבים ופתרונות הצללה למרפסת שביצעה, מעסיקה רק את אנשי המקצוע המנוסים והאחראיים ביותר. אנחנו יודעים כיצד לתת לכם את הייעוץ, שירות התכנון וההתקנה הטובים ביותר בשוק, על מנת להגיע לתוצאה המוצלחת ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים פתרון הצללה אלגנטי, פונקציונאלי ובטוח שיחזיק לכם לאורך שנים - פנו אלינו ואנו נמצא את ההתאמה המדויקת עבורכם.
צוות תוכן - סוככי השרון

שיתוף

מאמרים אחרונים

13/05/2024
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת מספקת פתרונות בנייה מהירים, חזקים ואסתטיים החוסכים בעלויות ההקמה באופן משמעותי. סוככי השרון נותנים מענה לכל הבעיות הכרוכות בהכנת החדר הריסה, ריצוף , בניה , חשמל ועוד. סוככי השרון מתמחה בפתרון משולב לחדרי פאנלית בשילוב זכוכית ואלומיניום. תכנון העבודה מבוצע על פי צרכי הלקוח ורצונותיו.

הדמיה ממוחשבת

בביצוע עבודות גדולות ומורכבות סוככי השרון מעניקה ללקוחותיה שירות הדמיה ממוחשבת מקצועי. ההדמיה מעניקה לך את האפשרות להתאים באופן אופטימאלי את סגירת האלומיניום למראה המבנה ולהקטין עלויות שינוי שלאחר מעשה.

סגירת מרפסת היקפית

הסגירות, הצללת מרפסת זכוכית, סגירת מרפסת שמש וכו', מתחלקות לסגירה על ידי פנלית עם שילוב של חלונות מזכוכית או מסגרות אלומיניום שבתוכם זכוכית. קירות הפאנלית משולבים בחלונות קבועים או חלונות הזזה או חלונות נפתחים או חלונות בלגיים. הפאנלית צבועה בצבע לבן או קרם. אך ניתן לצבוע בכל צבע לפי דרישת הלקוח (לפי קטלוג הצבעים הבינלאומי RAL). את קירות הזכוכית ניתן לבצע בחלקים קבועים או חלקים נפתחים שעשויים מפרופיל קליל מסדרת 7000 או מסדרת 9000, או מחלון נפתח מפרופיל קליל מסדרת  4500. ניתן לשלב בחלון זה, וילון ונציאני פנימי ידני או חשמלי או בהפעלה באמצעות שלט. הרצפה עשויה דק עץ אורן או דק עץ איפאה או רצפת אריחים (רגילה).

גגות חדרי הפאנלית

גגות פאנלית עשויים משני לוחות אלומיניום צבועים משני הצדדים כשבינהם מצוי קלקר (חומר מבודד מחום ומקור). ניתן לקרות בעוביים שונים. בין 2 ועד 14 ס"מ עובי. הגגות חזקים וניתן לדרוך עליהם. ניתן להתקין חלונות אור קבועים אטומים בחלקים מהגג או בגג נפתח, כשעושים הצלללה למרפסת שמש. כדי למנוע רעש של טיפות הגשם הנופלות על סגירת מרפסת זכוכית ניתן לקרות את הפאנלית מלמעלה בחומר שמונע רעש -שינגלס. אולי יעניין אותכם לקרוא על פרגולות חשמליות ופרגולות נאספות.
צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
הצללה מתקדמת

הצללה מתקדמת

למה לבחור בהצללה מתקדמת?

  • כי מערכות ההצללה המתקדמות נהנות מאטימות מוחלטת מכל היקפיה בעזרת יריעות PVC.
  • כי את מערכת ההצללה המתקדמת אפשר לפתוח ולסגור כרצונכם, ולשלוט באופן ההצללה בחצר שלכם.
  • כי ההתקנה של מערכת הצללה מתקדמת פשוטה ומהירה, כמו גם תהליך האישור מול הרשויות.
  • כי את מערכות ההצללה המתקדמות תוכלו למצוא בכל מיני צורות וגדלים.
  • כי מערכת ההצללה המתקדמת תיתן לכם גם צל וגם את הלוק המושלם, בעזרת גימור איכותי ותאורת LED.

מערכות הצללה מתקדמות – כל מה שרציתם לדעת ועוד

מה זה מערכות הצללה קבועות (פרגולות) כולם כבר יודעים ומכירים. פתרון ההצללה הקבוע העשוי לרוב מעץ או דמוי עץ, הפך נפוץ מאוד בחצרות הבתים, במרפסות ובבתי עסק ברחבי ישראל בעשורים האחרונים, והוא כמעט חלק בלתי נפרד מהנוף. אבל מוכרחים להודות – פרגולות מהסוג הזה הן פתרון הצללה של הדור הקודם. היום אתם יכולים ליהנות מהעולם החדש, המתקדם והמעוצב של מערכות הצללה מתקדמות. מערכות ההצללה המתקדמות מתאימות לכולם, בין אם עבור לקוחות בעלי בתים פרטיים, דירות גן, דירות גג או מרפסות, ובין אם עבור בעלי עסקים הזקוקים לפתרונות הצללה לבית העסק. מהן אותן מערכות אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן.

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך
12/05/2024
רשת צל למרפסת ולגינה

רשת צל למרפסת ולגינה

לשבת בחוץ ולהיות מוגנים מהשמש - אפשרות כיסוי עבור משטחים נרחבים

רשת צל למרפסת ולגינה - פינת החמד שתמיד חלמתם עליה

בבוקר יום שמשי אתם פוקחים את העיניים ומסתכלים אל מחוץ לחלון; בחוץ שמיים תכולים ואוויר צלול. ההזדמנות המושלמת לצאת ולשתות משהו חם בגינה או במרפסת שלכם, ליהנות מהיום היפה. עם זאת, השמש הקופחת לא מאפשרת לכם לשהות בחוץ ואתם נאלצים לשוב פנימה אל הבית. נשמע מוכר?

צוות תוכן - סוככי השרון
המשך